FORUM TERENOWO.PL: Nissan SZAKAL Patrol (2012) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

do terenowa.jpg

Suzuki Samurai Jinks (2010)

Właściciel: darjos 

Dodano: 24 maj 2011 - 10:44
Jawan 1.jpg

JAWAN 4x4 Zmota (2012)

Właściciel: RAFCO 

Dodano: 15 listopad 2012 - 11:46
0091.JPG

Smoczyca EVO IV 4.2 Nitro EVO IV (2012)

Właściciel: Damian Extrem4x4 

Dodano: 03 styczeń 2011 - 10:18
nasza vitka.jpg

Suzuki Vitara (1994)

Właściciel: Karson 

Dodano: 11 październik 2011 - 07:40
toyo8.jpg

Toyota Land Cruiser HDJ100 (2004)

Właściciel: Janusz 

Dodano: 22 sierpień 2011 - 11:41

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 1026492
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

Nissan SZAKAL Patrol (2012) Dyskusja na forum Podziel się Oceń -----

DSC_0115 - Kopia (640x456).jpg
  • Właściciel pojazdu: Mati 
  • Data dodania: 15 marzec 2013 - 12:01
  • Data aktualizacji: 15 marzec 2013 - 12:13
  • Kolor: Black&Orange
  • Wyświetleń: 12143
  • Cena: --
  • Przebieg: 500 kilometry

  • Zmota powstała z połączenia dwóch modeli Nissana Patrola: K160 i Y60. Jeżdżąc już mocno wysłużoną K160 chcieliśmy czegoś więcej i tak narodził się pomysł połączenia legendarnego silnika SD33T z komfortowym i trwałym podwoziem GR Y60. Po zakupie podwozia wszystko zostało rozebrane, przeglądnięte i wyremontowane. Rama przeszła piaskowanie i remont oraz różne modyfikacje. Po tych zabiegach postawiliśmy ją na mosty za pomocą dobranego indywidulanie zestawu Dobinsonsa +3 cale. Przedni most został wzmocniony przy zwrotnicach w celu uniknięcia wygięcia, tylny natomiast pozostał seryjny z 100% blokadą dyferencjału. Wszystkie wahacze i drążki są wzmocnione. Jak wcześniej wspomniałem silnik, skrzynia i reduktor pochodzi z K160. Do reduktora zostało dodane PTO które napędza zmodyfikowana wyciągarkę mechaniczną z stara 660. Silnik legitymuje się po drobnych modyfikacjach mocą ok 150-160KM. Nadwozie zostało zbudowane od podstaw i stanowi jednocześnie klatkę bezpieczeństwa. Materiałem do produkcji klatki były rury bezszwowe, gatunkowe o ściance 2,7mm. Poszycie zostało wykonane z aluminium. Autko z założenie miało zostać patrolem i bazować na jego podzespołach, dlatego nie ma pod maską BMW, a wałami nie kręci robór ;) Całość gotowa do startu waży 1800kg. Pewnie zapomniałem o kilku rzeczach ale przez 10 miesięcy troszkę się przy nim zmotało różnych smaczków ;)


Powered By: Garage System v3.0.1 © 2018 DevFuse