FORUM TERENOWO.PL: Zielonek EVO (2012) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

002.JPG

PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)

Właściciel: Adas 

Dodano: 21 lipiec 2012 - 06:52
Samurai Radwag.JPG

Suzuki Samurai (2011)

Właściciel: RAFCO 

Dodano: 29 sierpień 2011 - 09:14
uaz1.jpg

UAZ 369B (1977)

Właściciel: RAFCO 

Dodano: 14 październik 2011 - 06:27
32.JPG

Nisan Patrol (1911)

Właściciel: bubu 

Dodano: 25 marzec 2011 - 01:47
DSC_9262.JPG

Suzuki Samurai (2008)

Właściciel: mielnikTeam 

Dodano: 21 styczeń 2011 - 07:28

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 1040967
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

Zielonek EVO (2012) Dyskusja na forum Podziel się Oceń ****- 1 Oceny

178966_472467592796526_1802981476_n.jpg
  • Właściciel pojazdu: konefka 
  • Data dodania: 27 listopad 2012 - 04:32
  • Data aktualizacji: 28 listopad 2012 - 11:07
  • Kolor: Zielony
  • Wyświetleń: 11761
  • Cena: --
  • Przebieg: 50 kilometry

  • Samochód budowany w 2012 roku. Ukończony został w grudniu 2012.

    Koncepcja Zielonka EVO była prosta ,zejść z waga w dół ,oraz obniżyć cały samochód i co za tym idzie środek ciężkości. Co ma umożliwić szybsze pokonywanie ostrych trawersów. I dlatego to w tym momencie samochód ma 180cm "wzrostu" , gdzie wcześniej miało 200cm. Jego waga gotowego do rajdu wynosi 1620 kg , a wczesniej 1760 kg. Kolejnym krokiem który poczyniliśmy to było zastąpienie "zwykłego" zawieszenia Old Man Emu , zawieszeniem typu CoilOver firmy GazSchocks. Amortyzatory posiadaja 12" skok , co w szczególności wystarcza przy tych gabarytach samochodu. Zmiana zawieszenia była spowodowana ,tym ,że chcemy udeżyć bardziej w rajdy typu maraton , gdzie poza przeprawami są długie i szybkie odcinki dojazdowe.
    Wyciągarka która obsługuje przód samochodu to popularny mechanik "STAR" , tył Warn 8274 "grzechotnik".


    Kotelnica Off-Road Team


Powered By: Garage System v3.0.1 © 2018 DevFuse