FORUM TERENOWO.PL: Zielonek EVO (2012) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

DSC01160.JPG

jeep wrangler (2004)

Właściciel: pioterTJ 

Dodano: 07 grudzień 2011 - 11:17
integracja1.jpg

SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)

Właściciel: ohkarol 

Dodano: 02 marzec 2011 - 12:16
DSCN0300_zmniejszacz-pl_78144.jpg

GAZ 69 (1977)

Właściciel: 4x4blotnik 

Dodano: 15 wrzesień 2011 - 05:56
VitaraEvo

Suzuki Vitara (1997)

Właściciel: witson 

Dodano: 22 marzec 2014 - 11:14
1.JPG

jeep wrangler YJ (1989)

Właściciel: 4x4 Miastko Team 

Dodano: 31 grudzień 2010 - 12:10

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 1133765
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

Zielonek EVO (2012) Dyskusja na forum Podziel się Oceń ****- 1 Oceny

178966_472467592796526_1802981476_n.jpg
  • Właściciel pojazdu: konefka 
  • Data dodania: 27 listopad 2012 - 04:32
  • Data aktualizacji: 28 listopad 2012 - 11:07
  • Kolor: Zielony
  • Wyświetleń: 12580
  • Cena: --
  • Przebieg: 50 kilometry

  • Samochód budowany w 2012 roku. Ukończony został w grudniu 2012.

    Koncepcja Zielonka EVO była prosta ,zejść z waga w dół ,oraz obniżyć cały samochód i co za tym idzie środek ciężkości. Co ma umożliwić szybsze pokonywanie ostrych trawersów. I dlatego to w tym momencie samochód ma 180cm "wzrostu" , gdzie wcześniej miało 200cm. Jego waga gotowego do rajdu wynosi 1620 kg , a wczesniej 1760 kg. Kolejnym krokiem który poczyniliśmy to było zastąpienie "zwykłego" zawieszenia Old Man Emu , zawieszeniem typu CoilOver firmy GazSchocks. Amortyzatory posiadaja 12" skok , co w szczególności wystarcza przy tych gabarytach samochodu. Zmiana zawieszenia była spowodowana ,tym ,że chcemy udeżyć bardziej w rajdy typu maraton , gdzie poza przeprawami są długie i szybkie odcinki dojazdowe.
    Wyciągarka która obsługuje przód samochodu to popularny mechanik "STAR" , tył Warn 8274 "grzechotnik".


    Kotelnica Off-Road Team


Powered By: Garage System v3.0.1 © 2019 DevFuse