FORUM TERENOWO.PL: JAWAN 4x4 Zmota (2012) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

101_0475.jpg

suzuki sj420 sj410 (1986)

Właściciel: 4x4 Miastko Team 

Dodano: 10 październik 2011 - 10:19
integracja1.jpg

SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)

Właściciel: ohkarol 

Dodano: 02 marzec 2011 - 12:16
01.jpg

Toyota Land Cruiser LJ 73 (2011)

Właściciel: Karson 

Dodano: 14 październik 2011 - 08:28
Samurai Radwag.JPG

Suzuki Samurai (2011)

Właściciel: RAFCO 

Dodano: 29 sierpień 2011 - 09:14
IMG_07911.jpg

Mitsubishi Pajero (2009)

Właściciel: Darek T1 

Dodano: 22 luty 2011 - 11:29

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 983588
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

JAWAN 4x4 Zmota (2012) Dyskusja na forum Podziel się Oceń ***** 1 Oceny

Jawan 1.jpg
  • Właściciel pojazdu: RAFCO 
  • Data dodania: 15 listopad 2012 - 11:46
  • Data aktualizacji: 16 listopad 2012 - 07:19
  • Kolor: czarny
  • Wyświetleń: 19036
  • Cena: PLN 180000
  • Przebieg: 100 kilometry

  • Po dwóch latach wstrzymania regularnych startów w offroadzie i przebudowywaniu różnych terenówek i quadów, właściciel garażu Jawan 4x4 Jan Ciemny, pokazał swoje dzieło, nad którym pracował w „wolnych” chwilach od początku roku.
    Auto jest konstrukcją własnego projektu i powstało na kawałku ramy z pierwszej wersji Patrola . Zbudowane zostało z aktualnym trendem, lecz zamiast benzynowej V8 pod aluminiową maskę trafił „bawarski” 3 litrowy disel w którym dżemie 240 KM i 500Nm. Mosty również zgodnie z nurtem zostały portalowe, ale nie „laplandery” tylko niemieckie z Unimoga. Aby zatrzymać auto hamulce zostały przerobione na tarczowe i wyposażone po 2 zaciski na koło. Taki układ skutecznie zatrzymuje szybkiego disla w miejscu. Aby skręcić autem wyposażonym w 36 calowe Simexy z dętlokiem i felgami przespawanymi według własnej koncepcji, układ kierowniczy został zaadoptowany z Nissana Partola Y61. Za tłumienie drgań i „komfortową” jazdę odpowiadają amortyzatory coil overy FOX 12 cali 2.5 z przodu i FOX 14 cali 2,5 z tyłu. Sprężyny zostały dobrane do masy auta, która wynosi 1860 kg!
    Każda zmota musi być wyposażona w porządne wyciągarki i tak na przód trafiła aluminiowa wyciągarka mechaniczna z BRDM-a z karbowaną (prasowaną)75 metrową liną stalową o średnicy 10 mm od KR-Poland, a tył zabezpiecza amerykański SUPERWINCH 16500 Lbs z 12 mm syntetykiem. Za przekazywanie mocy odpowiada reduktor z Robura z PTO do mechanika.
    Do oświetlenia drogi przed i za autem posłużyły zgodnie z trendem ekologicznym  lampy z diodami LED. Z przodu listwa i dodatkowe dwa światła robocze zamontowane w unikatowej aluminiowej masce, wyprofilowanej ręcznie, tył dwa Led-y robocze i standardowe światła, które musi mieć każdy samochód dopuszczony do ruchu.
    Poprzez zastosowanie „dość” ciężkich mostów od Unimoga auto ma nisko położony środek ciężkości i bardzo dobrze trzyma się trawersów. Przyśpieszenie choć mało ważne w przeprawie też robi wrażenie, nawet na bardzo „elastycznym” 5 biegu.
    Wszystkich, którzy chcą na żywo obejrzeć zmotę i zamienić kilka słów z autorem i właścicielem JAWAN 4x4 zapraszamy na nasze stoisko na targach OffRoad Show Poland w dniach 17-18.11.12.
    Serdecznie zapraszamy.


Powered By: Garage System v3.0.1 © 2017 DevFuse