FORUM TERENOWO.PL: PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

1.jpg

Mitsubishi Pajero VW T1 (2009)

Właściciel: domator 

Dodano: 15 styczeń 2011 - 11:14
13.jpg

Nissan Patrol GR Y60 (1989)

Właściciel: Maq 

Dodano: 10 październik 2011 - 03:34
1804125808_2.jpg

Land Rover Discovery II (1999)

Właściciel: Janusz 

Dodano: 04 październik 2011 - 05:11
101_0475.jpg

suzuki sj420 sj410 (1986)

Właściciel: 4x4 Miastko Team 

Dodano: 10 październik 2011 - 10:19
samurai_orange.jpg

Suzuki Samurai-Orange (2012)

Właściciel: Qcyk 

Dodano: 18 czerwiec 2012 - 09:31

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 951695
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012) Dyskusja na forum Podziel się Oceń ***** 1 Oceny

002.JPG
  • Właściciel pojazdu: Adas 
  • Data dodania: 21 lipiec 2012 - 06:52
  • Data aktualizacji: 29 luty 2016 - 10:54
  • Kolor: żółto/czarny
  • Wyświetleń: 23771
  • Cena: --
  • Przebieg: 2500 kilometry

  • Auto wybudowane od podstaw.
    Na początku budowy myślałem, że zmodyfikuję zakupioną zmotę, ale błędów w jej budowie było zbyt dużo, więc po rozpoczęciu usuwania zbędnych elementów pozostały tylko płozy ramy.
    Bazą jest płyta centralna z zamontowanym reduktorem Samuraia, to był początek, klatka wg załącznika "J ", siedzenia Bimaco, wyciągarka tył KINGONE, mechanik przód BRDM, skrzynia i silnik opel OPC 145kM, wały Toyota, chłodnica Ford Scorpio, wentylator SPAL, wymuszony obieg dodatkową pompą, bak samoróbka 47l , most przedni LJ 70 przełożenia 5,29 z blokadą ARB, tylny most Pajero II, blokada seryjna, wahacze przód Toyota tył Pajero, sprężyny przód Suzuki obniżone, tył HP sporting, instalacja pneumatyczna, kompresor ARB obsługuje hamulec pomocniczy i rozpinanie bębna oraz przystawkę PTO, instalacja elektryczna pod dachem nowa, instalacja silnikowa seryjna niezależna, komputer wodoodporny, wnętrze ergonomiczne, pozycja kierowcy i pilota dostosowana do użytkowników....
    30.03.2014 - auto juz wyleczone z wieku dziecięcego, przejechało już 8 rajdów, 2 x II miejsce, odchudzone obecna masa to 1280kg
    Bardzo udany sezon 2014 auto przewidywalne i w 100% dojeżdżalność.
    Po sezonie 2014 modyfikacje - obniżenie o 8cm
    Po sezonie 2015 modyfikacje - obniżenie o 2cm tył, coilover tył HP sporting, przeróbka klatki tylnej części, montaż silnika 2,0 16V X20XEV OPC


Powered By: Garage System v3.0.1 © 2017 DevFuse