FORUM TERENOWO.PL: Nissan Patrol EVO V8 (2009) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

SDC15405a.JPG

Land Rover Discovery (1997)

Właściciel: Kamel 

Dodano: 30 grudzień 2010 - 02:19
002.JPG

PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)

Właściciel: Adas 

Dodano: 21 lipiec 2012 - 06:52
01.jpg

Land Rover Zorrdrag (2010)

Właściciel: piorun 

Dodano: 31 grudzień 2010 - 01:41
178966_472467592796526_1802981476_n.jpg

Zielonek EVO (2012)

Właściciel: konefka 

Dodano: 27 listopad 2012 - 04:32
1.JPG

jeep wrangler YJ (1989)

Właściciel: 4x4 Miastko Team 

Dodano: 31 grudzień 2010 - 12:10

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 965662
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

Nissan Patrol EVO V8 (2009) Dyskusja na forum Podziel się Oceń ***** 1 Oceny

162b5cebcf56feefc988a07944a03ac6_d.jpg
  • Właściciel pojazdu: Janusz 
  • Data dodania: 25 marzec 2011 - 01:38
  • Data aktualizacji: --
  • Kolor: biały
  • Wyświetleń: 13975
  • Cena: PLN 9999999
  • Przebieg: 2000 kilometry

  • Rajdówka bazuje na ramie, mostach i nadwoziu Nissana Patrola Y60, z samochodem seryjnym ma jednak niewiele wspólnego. Rama została przeprojektowana tak, aby zwiększył się rozstaw osi do 100” . Całe nadwozie zostało przesunięte na ramie tak, że silnik umiejscowiony został za przednią osią, natomiast bak paliwa na 150l przed tylną - co zapewnia rozkład mas na osie 50/50. Silnik to całkowicie aluminiowa a więc lekka - sprawdzona jednostka BMW M60B40 o poj. 4l o niecałych 300KM i 400Nm. Poprzez sprzęgło spiekowe, moc przekazywana jest przez 5-biegową skrzynię manualną ZF (dydykowaną do 3litrowego silnika BMW) oraz skrzynie rozdzielczą z Nissana Patrola Y61 na 4 koła ze sztywnym podziałem przód, tył – 50/50. Tylny mechanizm różnicowy ma możliwość pełnej blokady. Silnik chłodzony jest przez chłodnice umieszczoną z tyłu za kabiną pasażerską do której powietrze doprowadzane jest wlotem z nad przedniej szyby. Za prace zawieszenia odpowiadają sprężyny King Springs, amortyatory KING 2.5" z podwójnym bypassem (regulaowane) o skoku 14" oraz pasy ograniczające skok zawieszenia. Dodatkowo samochód wyposażony jest w klatkę bezpieczeństwa, sportowe fotele z homologacją, 4-punktowe pasy bezpieczeństwa z homologacją, metromierz Terratrip, całkowicie przeprojektowaną deskę rozdzielczą.


Powered By: Garage System v3.0.1 © 2017 DevFuse