FORUM TERENOWO.PL: Nissan (2011) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

P1010070.jpg

Nissan Patrol K160 (1989)

Właściciel: Maq 

Dodano: 25 październik 2011 - 10:48
IMG_4191.JPG

Mitsubishi Pajero T2 (2002)

Właściciel: Krawiec 

Dodano: 24 luty 2011 - 05:53
b27c79662e.jpg

Suzuki Jimny (1999)

Właściciel: Tomek.S 

Dodano: 03 styczeń 2011 - 10:34
IMG_1960.JPG

Nissan Patrol K160/260 (1989)

Właściciel: Peepuck! 

Dodano: 26 listopad 2011 - 09:52
J-1.JPG

Suzuki Jimny evo zero (2011)

Właściciel: czaya 

Dodano: 07 czerwiec 2011 - 01:17

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 1009181
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

Nissan (2011) Dyskusja na forum Podziel się Oceń -----

377243_273052546133360_1560563098_n.jpg
  • Właściciel pojazdu: kamill00 
  • Data dodania: 26 luty 2011 - 01:51
  • Data aktualizacji: 30 listopad 2012 - 12:13
  • Kolor: Biały
  • Wyświetleń: 12541
  • Cena: --
  • Przebieg: --

  • Samochód został zbudowany po koniec 2010roku.
    Jego głównymi podzespołami są mosty z Nisana Patrola GR z blokadami ARB, silnik i skrzynia biegów BMW 4,0 V8, reduktor Robur, wyciągarka Star.
    Rok 2011 spędziliśmy na testowaniu całości i szukaniu słabych stron. Rajdy takie jak Puchar Polski Off-Road, czy MT Series potwierdziły, że dużo jeszcze należy zmienić.
    Najważniejszą modyfikacją było zamontowanie zawieszenia typu Coilover. Nasz wybór padł na amortyzatory Fox Racing Shox z wewnętrznymi Bypass'ami pozwalającymi na dowolną konfigurację pracy w każdych warunkach. Dodatkowo odchudziliśmy tylną część ramy, przenieśliśmy wyciągarki w inne miejsca, wzmocniliśmy wały napędowe, zamontowana została również robiona na zamówienie chłodnica z wentylatorami SPAL. Pozwoliło to na dużo, dużo szybszą jazdę w terenie.
    Niedawno wymieniony został silnik, który ożywił samochód. A ten aż rwie się do walki:)
    Na przyszły sezon mamy w planie starty w rajdach maratonach, ale dokładny harmonogram ustalimy na początku sezonu.
    Samochód udał się już na mały zimowy przegląd i czeka na wiosnę. Z resztą tak jak my:)


Powered By: Garage System v3.0.1 © 2018 DevFuse