FORUM TERENOWO.PL: Nissan Patrol EVO V8 (2009) - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

162b5cebcf56feefc988a07944a03ac6_d.jpg

Nissan Patrol EVO V8 (2009)

Właściciel: Janusz 

Dodano: 25 marzec 2011 - 01:38
IMG_07911.jpg

Mitsubishi Pajero (2009)

Właściciel: Darek T1 

Dodano: 22 luty 2011 - 11:29
SAM_1757obc.JPG

TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)

Właściciel: Kiciuś 

Dodano: 27 marzec 2012 - 02:33
Gaz_Kocur

gaz evo6000 gaz 69 mercedes nissan vm (2003)

Właściciel: KOCUR offroadgarage.pl 

Dodano: 27 wrzesień 2011 - 12:08
vitara 2.jpg

Suzuki Vitara 1,6 Warka-team (2009)

Właściciel: Kwadrat 

Dodano: 23 luty 2011 - 01:16
Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Nissan Patrol EVO V8 (2009)

#1 Użytkownik jest niedostępny   Janusz 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Zobacz blog
  • Grupa: Members
  • Postów: 38
  • Dołączył: 25 marzec 2011

Napisany 25 marzec 2011 - 01:38

Nazwa: Nissan Patrol EVO V8 (2009)<BR>Data dodania: 25 marzec 2011 - 01:38 <BR>Właściciel: Janusz<BR>Krótki opis: Rajdówka bazuje na ramie, mostach i nadwoziu Nissana Patrola Y60, z samochodem seryjnym ma jednak niewiele wspólnego. Rama została przeprojektowana tak, aby zwiększył się rozstaw osi do 100” . Całe nadwozie zostało przesunięte na ramie tak, że silnik umiejscowiony został za przednią osią, natomiast bak paliwa na 150l przed tylną - co zapewnia rozkład mas na osie 50/50. Silnik to całkowicie aluminiowa a więc lekka - sprawdzona jednostka BMW M60B40 o poj. 4l o niecałych 300KM i 400Nm. Poprzez sprzęgło spiekowe, moc przekazywana jest przez 5-biegową skrzynię manualną ZF (dydykowaną do 3litrowego silnika BMW) oraz skrzynie rozdzielczą z Nissana Patrola Y61 na 4 koła ze sztywnym podziałem przód, tył – 50/50. Tylny mechanizm różnicowy ma możliwość pełnej blokady. Silnik chłodzony jest przez chłodnice umieszczoną z tyłu za kabiną pasażerską do której powietrze doprowadzane jest wlotem z nad przedniej szyby. Za prace zawieszenia odpowiadają sprężyny King Springs, amortyatory KING 2.5" z podwójnym bypassem (regulaowane) o skoku 14" oraz pasy ograniczające skok zawieszenia. Dodatkowo samochód wyposażony jest w klatkę bezpieczeństwa, sportowe fotele z homologacją, 4-punktowe pasy bezpieczeństwa z homologacją, metromierz Terratrip, całkowicie przeprojektowaną deskę rozdzielczą.<BR>Zobacz pojazd
0

Prześlij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie