FORUM TERENOWO.PL: Dylemat / Modyfikacja KIA Sportage I 1996 2.0 16V - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

IMG_1480.jpg

Jeep Wrangler Szczęściarz (1993)

Właściciel: Laska 

Dodano: 27 czerwiec 2011 - 08:32
ignacy (1).jpg

Nissan Patrol (1995)

Właściciel: Nissan Gucio V8 

Dodano: 28 październik 2011 - 09:04
DSC02408aaa.jpg

Land Rover discovery (1995)

Właściciel: piox 

Dodano: 01 luty 2012 - 04:50
32.JPG

Nisan Patrol (1911)

Właściciel: bubu 

Dodano: 25 marzec 2011 - 01:47
Esjot.jpg

Suzuki Esjot 418 (2010)

Właściciel: Kwadrat 

Dodano: 22 luty 2011 - 03:11
Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Dylemat / Modyfikacja KIA Sportage I 1996 2.0 16V Czy opłaca się inwestować w to auto? Jeśli tak to jak je zliftować

#1 Użytkownik jest niedostępny   darkprince91 

  • Newbie
  • Pip
  • Zobacz galerię
  • Grupa: Members
  • Postów: 1
  • Dołączył: 03 kwiecień 2015

Napisany 03 kwiecień 2015 - 12:29

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i założyłem tutaj konto ponieważ kupiłem auto terenowe. Mianowicie Kia Sportage 1 gen z 1996 roku. Auto śmiga, mocny silnik, auto jest na ramie ( zrobiłem remont i zakonserwowałem, naprawiłem wszelkie ubytki w karoserii jeśli chodzi o blachę). Auto posiada także reduktor (przekładnia łańcuchowa), wydaje się mocny oraz w moim egzemplarzu ktoś zmodyfikował sprzęgiełka, są większe, mocniejsze. Niektórzy śmieją się z tych samochodów, że to niby terenówka. Jest SUVem lecz starym a już dużo bliżej mu do terenówki, to nie nowy sportage bez ramy i innych potrzebnych rzeczy. Teraz moje pytanie, czy opłaca się dalej rozwijać ten samochód? Przerobić go na terenówkę, przeprawówkę? Wiadomo, podnieść, wymienić opony na większe z terenowym bieżnikiem i masa innych rzeczy... Jeśli tak to od czego mam zacząć i jak to zrobić. Proszę o odpowiedz i pozdrawiam :)
0

#2 Użytkownik jest niedostępny   seba4x4 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Zobacz blog
  • Zobacz galerię
  • Grupa: Members
  • Postów: 348
  • Dołączył: 16 maj 2011

Napisany 04 kwiecień 2015 - 03:59

Wszystko zależy od Twoich chęci, moja Kijanka ma już nakulane 240 tys km, w tym ja ponad 140. Bez wielkich przeróbek założysz 235/75 r 15, trzeba jednak założyć felgi z mniejszym ET. Można oczywiście podnieść budę, włożysz 31"
0

Prześlij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie