FORUM TERENOWO.PL: Suzuki Samurai (2011) - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

4686479.jpg

Jeep Wrangler (2010)

Właściciel: raffik 

Dodano: 27 styczeń 2011 - 01:57
IMG_07911.jpg

Mitsubishi Pajero (2009)

Właściciel: Darek T1 

Dodano: 22 luty 2011 - 11:29
408147_237950526299257_220164344744542_515450_1224005886_n.jpg

Vitara CROSS COUNTRY Suzuki Vitara (1998)

Właściciel: Don Melepeta 

Dodano: 26 luty 2012 - 12:19
white_bitch (2).JPG

Suzuki Vitara "White Bitch" (1990)

Właściciel: czaya 

Dodano: 13 sierpień 2011 - 02:48
P1010525.JPG

klamot (2012)

Właściciel: kamil 

Dodano: 30 październik 2012 - 11:03
Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Suzuki Samurai (2011)

#1 Użytkownik jest niedostępny   Łukasz RF Team 

  • Newbie
  • Pip
  • Zobacz blog
  • Grupa: Members
  • Postów: 4
  • Dołączył: 01 styczeń 2011

Napisany 01 styczeń 2011 - 02:27

Zobacz pojazd
0

#2 Użytkownik jest niedostępny   baron4x4 

  • Newbie
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów: 3
  • Dołączył: 02 styczeń 2011

Napisany 02 styczeń 2011 - 10:35

czesc mam pytanko sam robiłes zwolnice ?
0

#3 Użytkownik jest niedostępny   Łukasz RF Team 

  • Newbie
  • Pip
  • Zobacz blog
  • Grupa: Members
  • Postów: 4
  • Dołączył: 01 styczeń 2011

Napisany 03 styczeń 2011 - 12:41

witam

zgadza sie, sam robiłem
0

#4 Użytkownik jest niedostępny   Kamel 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów: 43
  • Dołączył: 30 grudzień 2010

Napisany 03 styczeń 2011 - 01:00

Ciekawy patent. Na czym się wzorowałeś? Jest szansa na uzyskanie dokładnego opisu i zdjęć??
0

#5 Użytkownik jest niedostępny   baron4x4 

  • Newbie
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów: 3
  • Dołączył: 02 styczeń 2011

Napisany 03 styczeń 2011 - 06:00

to gratuluje napisz krótko jak to robi i jaki mniej wiecej jest koszt takich zwolnic tez kiedyś myslałem zeby sobie zrobic ale mam za mały dostep do maszyn :(
0

#6 Użytkownik jest niedostępny   Łukasz RF Team 

  • Newbie
  • Pip
  • Zobacz blog
  • Grupa: Members
  • Postów: 4
  • Dołączył: 01 styczeń 2011

Napisany 04 styczeń 2011 - 02:36

zaczęło się od rozebrania mostów,pomierzenia wszystkich rozstawów, półosi, kątów pochylenia zwrotnicy, felg mocowań itd...potem przyszedł czas na liczenie- a było tego sporo, trzeba było dograć przełożenia do wielkości zwolnic. Kolejnym etapem było modelowanie 3D i wykonanie dokumentacji 2D. Jak już udało się z tym uporać to pozostało wykonanie, a że mam firmę gdzie zajmuję się obróbką to nie stanowiło to żadnego problemu.
Jeżeli chodzi o koszt to trudno mi to określić bo sam to wykonywałem w chwilach wolnych.

Co do zdjęć to może mi się uda zamieścić ale jak będę już po testach-póki co jestem w trakcie, rozbiorę zwolnice i cyknę kilka fotek.
0

#7 Użytkownik jest niedostępny   Kamel 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów: 43
  • Dołączył: 30 grudzień 2010

Napisany 04 styczeń 2011 - 02:40

Pięknie, bardzo pięknie. Wszelakie opinie i przemyślenia na przyszłość, chętnie poznam. (inni też zapewne :D )
0

#8 Użytkownik jest niedostępny   Chubbchubbs 

  • Newbie
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów: 2
  • Dołączył: 17 styczeń 2011

Napisany 17 styczeń 2011 - 10:32

Witam.
Wygląda zajebiaszczo B)
Jeździ pewnie jescze lepiej :D
Mam pytanie; czy byłaby możliwośc podzielenia się dokumentacją, oczywiście nie za darmo
i dodam ze tylko i wyłącznie na potrzeby własne.
Mam samurajka `88 blaszak sprowadzony z usa
0

#9 Użytkownik jest niedostępny   Łukasz RF Team 

  • Newbie
  • Pip
  • Zobacz blog
  • Grupa: Members
  • Postów: 4
  • Dołączył: 01 styczeń 2011

Napisany 23 styczeń 2011 - 02:38

Dokumentacja zwolnic niestety nie będzie dostępna gdyż nad tym projektem nasza firma pracuje od 2 lat. Na obecną chwilę auto przechodzi ciężkie testy i póki co spisuje się bez zarzutu.
W niedalekiej przyszłości planujemy sprzedaż zwolnic, części zamiennych oraz przerabianie mostów na zwolnice. W przypadku jeśli ktoś chciałby zrobić własne zwolnice to chętnie udzielimy kilku wskazówek.
0

#10 Użytkownik jest niedostępny   Chubbchubbs 

  • Newbie
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów: 2
  • Dołączył: 17 styczeń 2011

Napisany 26 styczeń 2011 - 09:16

Zobacz postŁukasz RF Team, o 23 styczeń 2011 - 02:38 , powiedział:

Dokumentacja zwolnic niestety nie będzie dostępna gdyż nad tym projektem nasza firma pracuje od 2 lat. Na obecną chwilę auto przechodzi ciężkie testy i póki co spisuje się bez zarzutu.
W niedalekiej przyszłości planujemy sprzedaż zwolnic, części zamiennych oraz przerabianie mostów na zwolnice. W przypadku jeśli ktoś chciałby zrobić własne zwolnice to chętnie udzielimy kilku wskazówek.


Witam.
Dziękuję za odpowiedż. Jeżeli planujecie sprzedaż + części i montaż to SUPER :D
Takie ustrojstwo z pewnością znajdzie wielu chętnych - ja już zaczne odkładać dięgi :)
życze udanych testów i pozdrawiam
0

#11 Użytkownik jest niedostępny   margod 

  • Newbie
  • Pip
  • Zobacz galerię
  • Grupa: Members
  • Postów: 3
  • Dołączył: 02 styczeń 2011

Napisany 31 styczeń 2011 - 11:35

Zobacz postChubbchubbs, o 26 styczeń 2011 - 09:16 , powiedział:

Witam.
Dziękuję za odpowiedż. Jeżeli planujecie sprzedaż + części i montaż to SUPER :D
Takie ustrojstwo z pewnością znajdzie wielu chętnych - ja już zaczne odkładać dięgi :)
życze udanych testów i pozdrawiam

Zapał Twój opadnie jak dowiesz się ile to ujstrojstwo będzie kosztować :) Z gównolitu tego nie da się zrobić więc musi mieć swoją cenę. Sam jestem ciekaw w jakiej kwocie się zamknie?
0

#12 Użytkownik jest niedostępny   Barton 

  • Newbie
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów: 3
  • Dołączył: 01 luty 2011

Napisany 01 luty 2011 - 08:03

No miejmy nadzieję, że mniej niż zwolnice MaxiDrive... ;)
Kiedyś (jak byłem młodszy i znacznie mniej wiedziałem...) myślałem, że Portale z Volva są drogie...
ale jako zobaczyłem cenę MaxiDrive'ów to aż sobie usiadłem... ;)

6+ za pomysł i zapał do konstrukcji :)
0

Prześlij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie