FORUM TERENOWO.PL: Nissan SZAKAL Patrol (2012) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

Suzuki Gonzo.jpg

Suzuki Gonzo (2011)

Właściciel: margod 

Dodano: 03 styczeń 2011 - 09:28
SDC15405a.JPG

Land Rover Discovery (1997)

Właściciel: Kamel 

Dodano: 30 grudzień 2010 - 02:19
Esjot.jpg

Suzuki Esjot 418 (2010)

Właściciel: Kwadrat 

Dodano: 22 luty 2011 - 03:11
13.jpg

Nissan Patrol GR Y60 (1989)

Właściciel: Maq 

Dodano: 10 październik 2011 - 03:34
ignacy (1).jpg

Nissan Patrol (1995)

Właściciel: Nissan Gucio V8 

Dodano: 28 październik 2011 - 09:04

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 1039613
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

Nissan SZAKAL Patrol (2012) Dyskusja na forum Podziel się Oceń -----

DSC_0115 - Kopia (640x456).jpg
  • Właściciel pojazdu: Mati 
  • Data dodania: 15 marzec 2013 - 12:01
  • Data aktualizacji: 15 marzec 2013 - 12:13
  • Kolor: Black&Orange
  • Wyświetleń: 12321
  • Cena: --
  • Przebieg: 500 kilometry

  • Zmota powstała z połączenia dwóch modeli Nissana Patrola: K160 i Y60. Jeżdżąc już mocno wysłużoną K160 chcieliśmy czegoś więcej i tak narodził się pomysł połączenia legendarnego silnika SD33T z komfortowym i trwałym podwoziem GR Y60. Po zakupie podwozia wszystko zostało rozebrane, przeglądnięte i wyremontowane. Rama przeszła piaskowanie i remont oraz różne modyfikacje. Po tych zabiegach postawiliśmy ją na mosty za pomocą dobranego indywidulanie zestawu Dobinsonsa +3 cale. Przedni most został wzmocniony przy zwrotnicach w celu uniknięcia wygięcia, tylny natomiast pozostał seryjny z 100% blokadą dyferencjału. Wszystkie wahacze i drążki są wzmocnione. Jak wcześniej wspomniałem silnik, skrzynia i reduktor pochodzi z K160. Do reduktora zostało dodane PTO które napędza zmodyfikowana wyciągarkę mechaniczną z stara 660. Silnik legitymuje się po drobnych modyfikacjach mocą ok 150-160KM. Nadwozie zostało zbudowane od podstaw i stanowi jednocześnie klatkę bezpieczeństwa. Materiałem do produkcji klatki były rury bezszwowe, gatunkowe o ściance 2,7mm. Poszycie zostało wykonane z aluminium. Autko z założenie miało zostać patrolem i bazować na jego podzespołach, dlatego nie ma pod maską BMW, a wałami nie kręci robór ;) Całość gotowa do startu waży 1800kg. Pewnie zapomniałem o kilku rzeczach ale przez 10 miesięcy troszkę się przy nim zmotało różnych smaczków ;)


Powered By: Garage System v3.0.1 © 2018 DevFuse