FORUM TERENOWO.PL: Nissan Patrol GR Gr (1994) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

DSC_0342.JPG

Chevrolet K1500 (1980)

Właściciel: Trasek-off-road 

Dodano: 08 czerwiec 2012 - 02:15
ebfb01f58c815e0ff6760d4f5b661f4f_d.jpg

Suzuki Zielonek (2010)

Właściciel: konefka 

Dodano: 27 luty 2011 - 06:11
P1010525.JPG

klamot (2012)

Właściciel: kamil 

Dodano: 30 październik 2012 - 11:03
lelek7aa.jpg

Nissan Patrol Gr Sport (2010)

Właściciel: Lelek4x4 

Dodano: 07 sierpień 2011 - 10:33
d01.jpg

Land Rover Defender Scarab Team (1994)

Właściciel: Karson 

Dodano: 12 wrzesień 2011 - 06:06

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 983588
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

Nissan Patrol GR Gr (1994) Dyskusja na forum Podziel się Oceń -----

jawan 1.1.jpg
  • Właściciel pojazdu: RAFCO 
  • Data dodania: 05 luty 2012 - 12:42
  • Data aktualizacji: --
  • Kolor: Żółto-zielony
  • Wyświetleń: 24081
  • Cena: PLN 80000
  • Przebieg: 100 kilometry

  • Nissan patrol gr by Jawan4x4.

    Podstawą do stworzenia tej zmoty był Nissan Patrol GR. Po zakupie auto było już dobrze wyposażone między innymi: snorkel, 35 calowe BF Goodrich MT, elektryk i właściwie wielu by to wystarczyło do dobrej zabawy w terenie, ale nie Jackowi. Podczas jednego z wypadów w teren w gospodarstwie rolnym należącym do Belgów stał nieużywany … Unimog. No i zaczęło się.
    Zakupiony został w/w Unimog i zaczęło się tunningowanie Patrola. Wiadomo że zakup Unimoga potrzebny był głownie dla „portalowych mostów”, które w znacznym stopniu poprawiłyby prześwit pod samochodem oraz posiadają blokady. Nowe mosty wymagały odpowiednio dużych opon i wybór padł na 35’ x10,5 Fedimę. Dało się na nich jeździć, ale były za wąskie i w dalszych przeróbkach zostały zastąpione oponami Simex 36x12,5 na 16 cali. To już robi 
    Silnik został oryginalny, ale „wzmocniony” intercoolerem no i oczywiście zabezpieczony przed wodą. Wymianie uległ dolot powietrza wraz z filtrem stożkowym w specjalnej obudowie, a całość została poprowadzona według koncepcji właściciela. Skrzynia wraz reduktorem i przystawką to standard z GR-a. Do wyciągania auta z większych opresji na początku trafiła wyciągarka od Stara, ale przy dalszych pracach rozwojowych została zamieniona na lżejszą od BRDM-a  Na tył trafił elektryk do asekuracji.
    Karoseria auta została lekko „dłubnięta” i została na niej zamontowana klatka przestrzenna. Dodatkowo kilka małych „lampek” ksenonowych . Aby auto wyróżniało się z tłumu zamówione zostało oklejenie w firmowe barwy firmy Jawan 4x4.
    Załoga tego auta Jan Ciemny – k./ Czesław Lebiedź- p./ Grzegorz Urban-p. okazała się nie do pokonania na większości rajdów w naszym regionie i wygrała m.in. Warmiński Rajd Przeprawowy 2010 w klasie EXTREM, Sodomiadę – walcząc do końca z Cobrą  Ścigali się również z … czołgiem na jednej z rund Warmińskiego . Czołg „upalał” przed rajdem, więc nie było większych szans , ale rękawica była podjęta i trzeba będzie kiedyś powtórzyć wyścig na „neutralnym” terenie.
    Teraz auto przechodzi totalną modernizację. Ale opiszemy je jak będzie ukończone. 




Powered By: Garage System v3.0.1 © 2017 DevFuse