FORUM TERENOWO.PL: jeep wrangler (2004) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

P1010525.JPG

klamot (2012)

Właściciel: kamil 

Dodano: 30 październik 2012 - 11:03
a.jpg

Suzuki Vitara (1998)

Właściciel: Rzemyk 

Dodano: 22 styczeń 2011 - 10:22
jeep-terenowo2.JPG

Jeep Wrangler UNLIMITED (2008)

Właściciel: Kiciuś 

Dodano: 27 marzec 2012 - 01:53
Uaz 3.JPG

UAZ EVO 1999 (1999)

Właściciel: seba4x4 

Dodano: 11 październik 2011 - 10:07
jawan 1.1.jpg

Nissan Patrol GR Gr (1994)

Właściciel: RAFCO 

Dodano: 05 luty 2012 - 12:42

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 1063575
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

jeep wrangler (2004) Dyskusja na forum Podziel się Oceń -----

DSC01160.JPG
  • Właściciel pojazdu: pioterTJ 
  • Data dodania: 07 grudzień 2011 - 11:17
  • Data aktualizacji: 07 grudzień 2011 - 11:23
  • Kolor: czarny
  • Wyświetleń: 10254
  • Cena: --
  • Przebieg: 80000 kilometry

  • W pierwszej kolejności pojazd otrzymał zawieszenie 3″ Dobinson oparte o sprężyny i amortyzatory. Ponadto została obniżona skrzynia redukcyjna oraz przednie i tylne drążki TrackBar dostały nowe mocowania. Kropkę nad „i” postawił amortyzator skrętu SkyJacker.

    -3 INCH Dobinson Zawieszenie wraz z korekcją geometrii
    -Amortyzator skrętu SkyJacker
    -Nowe mocowania drążków, podkładki do opuszczenia srzyni redukcyjnej, odbijacze.

    Opony to klasyczny już nie dostępny bieżnik BFG MT a felga to 16″ Eagle Alloy z ładną imitacją Beadlocka.
    -16” Felgi Eagle Alloy
    – Opony BFG MT

    Kolejny etap to opancerzenie przód to klasyczny i prosty zderzak marki Warn z płytą pod wyciągarkę i wyciągarką ComeUP, tył to również produkt wcześniej wspomnianego producenta wraz z zawiesiem na koło zapasowe i nowym mocowaniem rejestracji w kole. Na koniec po bokach zostały zainstalowane progi a raczej osłony progów wykonane z solidnej rury

    -Przedni zderzak Warn Rock Crawler
    -Tylny zderzak Warn Rock Crawler + Zawiesie koła zapasowego
    -Mocowanie rejestracji Rock Hard
    -Osłony boczne Rugged Ridge

    Na sam koniec dla lepszego efektu wizualnego oraz zakrycia wystających kół poza obrys karoserii przymocowaliśmy szersze 6″ poszerzenia Rugged Ridge, a na dachu wylądowała ramka świetlna z 4 halogenami Hella FF75.

    -Poszerzenia 6″ Rugged Ridge
    -Halogeny Hella FF75


Powered By: Garage System v3.0.1 © 2018 DevFuse