FORUM TERENOWO.PL: Land Rover Discovery II (1999) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

nasza vitka.jpg

Suzuki Vitara (1994)

Właściciel: Karson 

Dodano: 11 październik 2011 - 07:40
DSCN0300_zmniejszacz-pl_78144.jpg

GAZ 69 (1977)

Właściciel: 4x4blotnik 

Dodano: 15 wrzesień 2011 - 05:56
SAM_1757obc.JPG

TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)

Właściciel: Kiciuś 

Dodano: 27 marzec 2012 - 02:33
Samurai Radwag.JPG

Suzuki Samurai (2011)

Właściciel: RAFCO 

Dodano: 29 sierpień 2011 - 09:14
P1010070.jpg

Nissan Patrol K160 (1989)

Właściciel: Maq 

Dodano: 25 październik 2011 - 10:48

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 1033981
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

Land Rover Discovery II (1999) Dyskusja na forum Podziel się Oceń -----

1804125808_2.jpg
  • Właściciel pojazdu: Janusz 
  • Data dodania: 04 październik 2011 - 05:11
  • Data aktualizacji: --
  • Kolor: złoty
  • Wyświetleń: 13599
  • Cena: --
  • Przebieg: 200000 kilometry

  • Od ponad 10lat w moim garażu przewinęło się kilka terenowych Toyot i Nissanów, jednak już od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie sprawdzenie osobiście dlaczego Land Rover, który z jednej strony pomawiany jest o straszną usterkowość, z drugiej strony ma takie wielkie rzesze użytkowników w terenie i wielbicieli. Do tego od kilku lat do jazdy tzw "na codzień" przestałem używać samochodu terenowego (te terenowe, które stoją obecnie w garażu stały się zbyt wyspecjalizowane do terenu) a ja z roku na rok co raz bardziej tęskniłem do wygodnej terenówki, którą bezstresowo mógłbym pożerać dziurawe miejskie drogi, krawężniki i podwarszawskich skróty. W "plaskaczu" w ciągu dwóch lat wymieniłem już popękane sprężyny i padnięte amortyzaotory. Tzw SUV też nie do końca się sprawdził - zakapałem się w nim w śniegu 500m od domu. Dlatego postanowiłem poszukać dobrze wyposażonego, wygodnego na codzień ale zarazem dzielnego w terenie Land Rovera. Na nowego Range Rovera TDV8 budrzet nie okazał się na tyle elastyczny to wybór padł na Disco 2 po 2000r. Długo szukałem seryjnego modelu w wersji HSE. Po kilku próbach już miałem się poddać - wszystkie wyglądały ładnie tylko na zdjęciach. Aż prawie przez przypadek zauważyłem w ogłoszeniu rocznik 99, złoty, HSE ale już lekko zmodyfikowany i serwisowany w znanym landroverowskim serwisie 4x4 w Warszawie. Negocjacje trochę trwały, ale w końcu stałem się posiadaczem LR. Po raz pierwszy kupiłem też samochód już zmodyfikowany (lekko bo lekko, ale zawsze). Ale, że Disco było doposażone z głową i bez przesady, stwierdziełem, że ekonomicznie tylko na tym skorzystam. W zasadzie w prezencie (jak wiadomo za włożone dodatki nie odzyskuje sie pieniędzy przy odsprzedaży) dostałem: zawieszenie Old Man Emu, zderzak i progi Scorpion, Snorkel Safari, wyciągarkę Warna i opony Bridgestone AT koło 32" i chip na ok 170KM.

4 Komentarze( Dodaj komentarz )
Aska85Zdjęcie Aska85 
09 maj 2015 - 11:43
Temat stary, ale swój ślad zostawię ;p bo to auto darzę wielką miłością.
Otóż ja też mam już od jakiegoś czasu Disco 2, w zasadzie spadek po mężu, który męskie zabawki lubi czasem zmieniać.
Żadnych problemów większych z tym autem nie miałam nigdy. Mąż wcześniej też nie. Zimą siebie radzi świetnie. Świetnie się go prowadzi, a ja lubię mieć ciężką nogę, czasem. Minusem jest tylko to, ze częściu musza być oryginalne. Jak tylko próbiwaliśmy coś tańszego to zawsze komplikowało to tylko sprawę, bo zamienniki zazwyczaj mściły się na innych podzespołach. A to nie małe pieniądze, zeby kupić dobre części. W końcu rozwiazaliśmy to tak, ze w landstore.pl kupujemy tanio części nowe, bo to przez Internet. a nowe to zawsze nowe. Lepiej. Próbowaliśmy też innych sklepów, ale jednak profesjonalizm zwyciężył. Na chwilę obecną, auto jest w 100% sprawne i obym tylko nie zapeszyła. Ale polecam wszystkim, którzy lubią takie auta, bo ja jestem bardzo zadowolona.
misiogdyZdjęcie misiogdy 
11 październik 2011 - 07:57
Całą zimę przejechałem bez problemu. Z ruszaniem z zasp czy wytyczaniem drogi dla osobówki nie było problemu, jedynie na lodzie gorzej, ale porównywalnie z zimówkami w plaskaczu (wiadomo brak kolców). Ta opona jest sprzedawana w wielu krajach jako all season u nas jako letnia. W zasadzie to różni się od typowo letnich A/T, bo na moje oko ma niewiele mniej lameli niż zimówka w plaskaczu. Ale i tak najbardziej byłem zdziwiony jej zachowaniem na mokrym asfalcie - ona naprawdę trzyma!
JanuszZdjęcie Janusz 
10 październik 2011 - 05:12
a jak w ziemie na śniegu i śniego-błocie?
misiogdyZdjęcie misiogdy 
04 październik 2011 - 09:02
Używam tych samych opon i wg mnie sa rewelacyjne na codzień.
Strona 1 z 1

Powered By: Garage System v3.0.1 © 2018 DevFuse