FORUM TERENOWO.PL: Suzuki Jimny evo zero (2011) - System garaży - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

jeep-terenowo2.JPG

Jeep Wrangler UNLIMITED (2008)

Właściciel: Kiciuś 

Dodano: 27 marzec 2012 - 01:53
d01.jpg

Land Rover Defender Scarab Team (1994)

Właściciel: Karson 

Dodano: 12 wrzesień 2011 - 06:06
1.JPG

jeep wrangler YJ (1989)

Właściciel: 4x4 Miastko Team 

Dodano: 31 grudzień 2010 - 12:10
do terenowa.jpg

Suzuki Samurai Jinks (2010)

Właściciel: darjos 

Dodano: 24 maj 2011 - 10:44
01.jpg

Toyota Land Cruiser LJ 73 (2011)

Właściciel: Karson 

Dodano: 14 październik 2011 - 08:28

Nawigacja

Strona główna  Garaż
Przeglądaj  Przeglądaj pojazdy
Statystyki  Statystyki garażu
  • Właściciele: 55
  • Pojazdy: 76
  • Modyfikacje: 32
  • Zdjęcia: 362
  • Odsłon: 983588
  • Komentarze: 46

Ostatnio zaktualizowane

002.JPG PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)
Właściciel: Adas 
Zaktualizowany: 29 luty 2016 - 10:54
integracja1.jpg SUZUKI SAMURAI 1,3 (2010)
Właściciel: ohkarol 
Zaktualizowany: 20 lipiec 2015 - 08:26
samurai_orange.jpg Suzuki Samurai-Orange (2012)
Właściciel: Qcyk 
Zaktualizowany: 21 maj 2014 - 03:20
SAM_1757obc.JPG TOYOTA LAND CRUISER LJ 73 (1989)
Właściciel: Kiciuś 
Zaktualizowany: 21 kwiecień 2014 - 01:04
IMG_2911_tonemapped-001.jpg Suzuki Samurai Czarne Maleństwo (2013)
Właściciel: Czesio 
Zaktualizowany: 01 marzec 2014 - 01:25

Suzuki Jimny evo zero (2011) Dyskusja na forum Podziel się Oceń -----

J-1.JPG
  • Właściciel pojazdu: czaya 
  • Data dodania: 07 czerwiec 2011 - 01:17
  • Data aktualizacji: 07 czerwiec 2011 - 01:20
  • Kolor: czarny
  • Wyświetleń: 10703
  • Cena: --
  • Przebieg: --

  • Suzuki Jimny Cabrio.

    Opuścił fabrykę w 2000 roku i po dziesięcioletnim pobycie u niepalącej 87-letniej dziewicy z kraju wroga, trafił do Polski.

    Po krótkiej przygodzie z autem o urodzie i poręczności nosorożca (wyprawowy patrol y60) wybór padł na "największego z czteroosobowych quadów", czyli Jimniego. :P

    Skąd taka decyzja ? A no wierność marki i niezawodność poprzedników zasiedlających mój garaż (SJ413, Vitara, Grand Vitara I) zadecydowała o najmniejszym i standardowo najbardziej terenowym Suzuki.

    Jimny jest prawie standardowy, od zwykłego fabrycznego różni go tylko kompletne zawieszenie Old Man Emu +2", zestaw polibuszy zawieszenia i najmniejsze na świecie opony MT. Jako że auta Suzuki mimo swych niezaprzeczalnych plusów mają tendencję do przyjaźni z rdzą, natychmiast zapadła decyzja o pozbyciu się tapicerek podłogi - jest głośniej, ale rdza ma mniejsze szanse na przyjazne mieszkanie...

    O czym jeszcze zapomniałem ?
    Hmm, chyba o tym że siedzenia tylne leżą na strychu, radio CB mieści się idealnie poniżej radia CD/mp3, że dolot powietrza jest przeniesiony pod ścianę grodziową... i to tyle.

    Właśnie, Jimny w takiej fabrycznej konfiguracji nie nadaje się do rajdów przeprawowych czy sportowych, nie ma i nie będzie miał zawieszenia reigera, mechanika lub dwóch gigglepinów.

    Po co taki pojazd ?
    By bezawaryjnie pokonywać kilometry tras podczas organizacji i zabezpieczaniu imprez turystycznych i sportowych.
    By dojechać tam, gdzie wszelkie "super wyprawówki super" i tak nigdy nie dojadą z braku czasu i odwagi właścicieli, bo przecież w dwie osoby można się zapakować do Jimniego i pojechać na kraniec świata - bez szuflad za zylion, bagażnika dachowego i innych...
    Oraz by poruszać się po polskich drogach i znajdowac miejsca na zatłoczonych parkingach ;)

    Zawsze daje radę i nie zawodzi... A jak mówi mój kolega, dzięki rozmiarowi i masie - "idzie jak dzik po liściach" B)

    Z planów na najbliższy czas jest montaż felg z bardziej minusowym et i zdublowanie amortyzatorów ...

    albo zmiana Jimniego na większą Suzukę.

    Bo jedynym minusem, którym kończę me wypociny jest klaustrofobiczna wielkość tego autka...


Powered By: Garage System v3.0.1 © 2017 DevFuse