FORUM TERENOWO.PL: SRUDOBARU cz.2 - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

ebfb01f58c815e0ff6760d4f5b661f4f_d.jpg

Suzuki Zielonek (2010)

Właściciel: konefka 

Dodano: 27 luty 2011 - 06:11
biedronka 6.JPG

Mahindra Wersja nr 4 (2006)

Właściciel: seba4x4 

Dodano: 20 czerwiec 2012 - 07:10
white_bitch (2).JPG

Suzuki Vitara "White Bitch" (1990)

Właściciel: czaya 

Dodano: 13 sierpień 2011 - 02:48
IMG_07911.jpg

Mitsubishi Pajero (2009)

Właściciel: Darek T1 

Dodano: 22 luty 2011 - 11:29
ignacy (1).jpg

Nissan Patrol (1995)

Właściciel: Nissan Gucio V8 

Dodano: 28 październik 2011 - 09:04

SRUDOBARU cz.2

Prace przy takich samochodach to czysta przyjemność – dziwne i niepowtarzalne przeróbki powodujące przeistaczanie się z nijakiego wyglądem pojazdu , w nową usportowioną wersję , którą aż chce się przejechać choć parę metrów …
Tak naprawdę na rajdach nie widuję się Vitary X-90 i może dla tego taka właśnie wersja będzie przyciągać uwagę .
Ilości wszystkich przeróbek zastosowanych w tym pojeździe nie będę opisywał , lecz kilka ( tych większych) mogę w skrócie przybliżyć :
- zawieszenie ( na oryginalnym nie sposób pokonywać przeszkód terenowych )- wzmocnione gazowe amortyzatory wraz ze sprężynami
- silnik ( nominalnie to ogólny brak mocy ) - trzeba było go trochę „odetkać” czyli usprawnić dolot powietrza do silnika , potem przeróbki wtrysku paliwa , zapłonu , zmniejszenie mas wirujących , sportowy wydech itp. Na sam koniec wpadł nam pomysł zamontowania systemu wtrysku podtlenku azotu zwanego pospolicie „Nitro” . Dodanie prawie 50 KM i 70 Nm spowodowało spore zwiększenie wrażeń z jazdy
- sprzęgło – następstwem podniesienia mocy było użycie wzmocnionego sprzęgła ze spieków i sportowego, lżejszego koła zamachowego.
- układ paliwowy - nowy układ paliwowy otrzymał wydajniejszą pompę , filtr i przewody. Wykonaliśmy również większy zbiornik ( 80 L ),który to umieszczony w bagażniku ma za zadanie podołać zwiększonemu zużyciu paliwa, zwiększyć prześwit oraz zmniejszyć prawdopodobieństwo uszkodzenia w terenie.
- Koła- większe opony MT na mocnych stalowych felgach 4-Mad z ujemnym offsetem dla polepszenia stabilności
- most tylny -100%-wa blokada ARB.
- płyty osłonowe – aluminiowe płyty z przodu i z tyłu oraz odpowiednie wzmocnienia konstrukcji pod nimi miały na celu zwiększenie wytrzymałości na uderzenia w przeszkody podczas trwania rajdu ( powinny się przydać , bo Vitara nie ma za dużego prześwitu..)
- oprzyrządowanie - sportowe fotele z pasami 4 pkt; klatka bezpieczeństwa, sportowa kierownica, pedały, metromierz i CB , na masce halogeny xenonowe 4-Mad
poniżej kilka zdjęć .Całość w pełnym rynsztunku do oglądnięcia na "24 Godziny Polska"...

Załączone miniaturki

  • Załączony obraz
  • Załączony obraz
  • Załączony obraz
  • Załączony obraz
0
  Like

0 komentarzy do tego wpisu

Przekierowania [ URL ]

Brak przekierowań na ten wpis

Grudzień 2017

P W Ś C P S N
    123
45678910
11 121314151617
18192021222324
25262728293031

Ostatnie wpisy

Odnośniki mojego bloga