FORUM TERENOWO.PL: Replika MPR13 w specyfikacji TH. - FORUM TERENOWO.PL

Skocz do zawartości

Nasze terenówki

002.JPG

PSZCZOŁA Suzuki Samurai (2012)

Właściciel: Adas 

Dodano: 21 lipiec 2012 - 06:52
DSC_0115 - Kopia (640x456).jpg

Nissan SZAKAL Patrol (2012)

Właściciel: Mati 

Dodano: 15 marzec 2013 - 12:01
P1070062.JPG

Nissan King Cab (2002)

Właściciel: seba4x4 

Dodano: 08 wrzesień 2013 - 10:02
samurai_orange.jpg

Suzuki Samurai-Orange (2012)

Właściciel: Qcyk 

Dodano: 18 czerwiec 2012 - 09:31
Gaz_Kocur

gaz evo6000 gaz 69 mercedes nissan vm (2003)

Właściciel: KOCUR offroadgarage.pl 

Dodano: 27 wrzesień 2011 - 12:08
"Na początku trzęsienie ziemi, a potem napięcie rośnie" Taki był scenariusz dla filmów Hitchcocka. Taką samą drogę obraliśmy przy prezentacji naszych MPR'ów. Oto kolejny z nich, tym razem w specyfikacji TH.

Załączony obraz

Na początek kilka suchych faktów :
- silnik BMW 4.4L 286KM 440Nm + 6 biegowa skrzynia
- zbiornik paliwa 125 litrów
- mosty napędowe nissan patrol
- stały napęd na 4 koła z centralnym mech. blokowanym
- lekkie nadwozie z kompozytów (replika nadwozia Mitsubishi Pajero Evolution MPR13)
- wzmocnione mosty
- rozstaw osi 108 cali
- zdublowany system zasilania paliwem
- rama land rover.

Nasze prace przy aucie składały się z dwóch etapów. Pierwszy z nich zakończył się w 2011 roku, kiedy to nadwozie odjechało do inwestora (nasze pierwsze komercyjnie wyprodukowane nadwozie).

Drugi etap zaczął się wczesną wiosną tego roku.
Okazało się, że w poskładanym podwoziu inwestora, rozstaw osi jest niepasujący do rozstawu osi w nadwoziu ??!!??!!
I tu powstało klasyczne pytanie - co było pierwsze, kura czy jajko??
Cięcie nadwozia czy wydłużanie rozstawu osi w kompletnym już podwoziu??

Podjęliśmy wyzwanie. Kwestia rozstawu osi nie była jedynym naszym zmartwieniem które należało poprawić. Cierpliwie przerabialiśmy nadwozie aby dopasować je do podwozia i klatki bezpieczeństwa. W międzyczasie dołożyliśmy kilka elementów jak np. górne i boczne wloty powietrza.
Auto zaczęło nabierać wyglądu, a skrócony rozstaw osi w stosunku do oryginalnego Pajero MPR13 nadał mu bardziej zwartą sylwetkę.

Załączony obraz

Mamy nadzieję, że po dalszych pracach wykończeniowych u inwestora auto z sukcesami zaprezentuje się na krajowych trasach rajdów cross country. Sprawdzona i wytrzymała konstrukcja na sztywnych mostach da sobie radę nie tylko na szutrach ale i w cięższym terenie.
MPR13 w specyfikacji TH jest dobrą i tańszą alternatywą dla aut klasy T1 czy T2, a na pewno wzbudza nie mniej emocji :)

Pozdrawiamy wakacyjnie
AGCltd

Załączone miniaturki

  • Załączony obraz
  • Załączony obraz
  • Załączony obraz
0
  Like

0 komentarzy do tego wpisu

Przekierowania [ URL ]

Brak przekierowań na ten wpis